Tuesday, October 12, 2010

my leg with achilles supporter





アキレスを断絶してからもう3週目。寝るときは、何もなしで、動かない足首をがんばって少し動かしながらストレッチをします。大変なのは、夜中に足がピクっと反応して、痛くて起きてしまうこと。でも、ドクター水野は、慣れるほうが先決と。でもこの器具は、かなりハードゲイな作りで、街に出ると、ある人の目はちょっと釘付けに。ある人は、俺が足を無くしてしまったのではないかと心配する人も。

ある地方では、1ヶ月以上ギプスで、ずっと松葉杖。リハビリで入院など。僕は恵まれていると思いました。でも油断は大敵。いつまた切ってもおかしくないので、なるべく落ち着いて過ごしています。でも早く、運動がしたい。そして難無く歩きたい。そして自由に絵を描きたい。

怪我したのも、何かの縁だったのではと勝手に思い込んでいます。後にパズルがはまる事があれば、人生なんと面白いのかと思えるでしょう。

Since I've hurt my achilles, it took me about 3 weeks to walk around freely with this equipment. Some people think this is so hard-gay style, but there is nothing i can do for that. Others think that i lost my left leg... probably...

Anyways, I've been walking around since i got this black hard-gay boot last week and i feel great ever. I can cook, I can clean my room, I can still go around for shopping, but I wish I could run and did some stretches.

by the way, it cost $700.00 to get this equipment... you better to care about your body if you are close to 30 years old.